Διευκρινίσεις επί των Προσκλήσεων Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για την υλοποίηση του έργου «ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ»

Διευκρινίσεις επί των Προσκλήσεων Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για την υλοποίηση του έργου «ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ», στις θεματικές «ΔΡΟΜΟΣ» Αρ. Γεν.Πρωτ. 1026/ΕΥΥΑΠ 1005/30.03.2018 Ε.Α.Τ.Α. Α.Ε. (ΑΔΑ: 7835ΟΡΙΝ-7Σ1), «ΚΤΙΡΙΟ» Αρ. Γεν.Πρωτ. 1027/ΕΥΥΑΠ 1006/30.03.2018 Ε.Α.Τ.Α. Α.Ε.(ΑΔΑ: ΩΑΔΠΟΡΙΝ-ΧΤΩ), και «ΓΕΙΤΟΝΙΕΣ» Αρ. Γεν.Πρωτ. 1025/ΕΥΥΑΠ 1004/30.03.2018 Ε.Α.Τ.Α. Α.Ε.(ΑΔΑ: 78Η1ΟΡΙΝ-ΓΚΙ), του προγράμματος ΠΟΛΗ² του δήμου Αθηναίων.

Δείτε το πληρες κείμενο

Έτοιμοι για παρεμβάσεις στην πόλη;

Έχεις πρόταση για τη γειτονιά σου;

Την κάνουμε πράξη!
 

  • Πιλοτικό Πρόγραμμα «ΠΟΛΗ²» του δήμου Αθηναίων: Ξεκινά η δράση «Παρεμβάσεις στην πόλη» για την αναβάθμιση του δημόσιου χώρου στην Αθήνα – έως τις 15 Μαΐου η υποβολή των προτάσεων
  • Θα ακολουθήσει η δράση «Κατάστημα στο κέντρο» για τα κλειστά καταστήματα του κέντρου της Αθήνας
  • Άμεση χρηματοδότηση έως €6.000 για ήπιες παρεμβάσεις μικρής κλίμακας στις γειτονιές της Αθήνας
  • Γιώργος Καμίνης: «Καλούμε τους πολίτες να συν-διαμορφώσουν την ταυτότητα της πόλης»

Με στόχο την αναβάθμιση του δημόσιου χώρου με πιο όμορφες και λειτουργικές γειτονιές, ο δήμος Αθηναίων ανακοινώνει την έναρξη της δράσης «Παρεμβάσεις στην πόλη». Η δράση προβλέπει οικονομική υποστήριξη έως €6.000 για την υλοποίηση προτάσεων κατοίκων που αφορούν ήπια, μικρής κλίμακας έργα στις γειτονιές της Αθήνας. Είναι μια bottom-up («από τα κάτω προς τα πάνω») δράση που απευθύνεται σε όλους τους ενεργούς πολίτες της Αθήνας και εντάσσεται στο ΠΟΛΗ², ένα πιλοτικό πρόγραμμα, που υλοποιείται μέσω του “This is Athens”, την Εταιρεία Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής Αθηνών του δήμου Αθηναίων (ΕΑΤΑ) με κύρια αποστολή τη δημιουργία και ανάδειξη της ταυτότητας της πόλης. Το αμέσως επόμενο διάστημα θα ακολουθήσει και η δεύτερη πιλοτική δράση του ΠΟΛΗ², «Κατάστημα στο κέντρο», με στόχο να δώσει πνοή σε υποβαθμισμένες περιοχές του κέντρου της Αθήνας, που έχουν πληγεί περισσότερο από την οικονομική κρίση.

«Το νοικοκύρεμα των οικονομικών που πετύχαμε όλα τα προηγούμενα χρόνια, επιστρέφει στον πολίτη και στην πόλη. Στο πλαίσιο αυτό, καλούμε τους Αθηναίους να συν-διαμορφώσουν την ταυτότητα της πόλης και να αποφασίσουν οι ίδιοι για το πώς θα κάνουν τη γειτονιά τους πιο όμορφη, πιο λειτουργική και πιο βιώσιμη. Στόχος της πιλοτικής δράσης είναι να αναδείξουμε ξεχασμένες γωνιές της πόλης, να αναζωογονήσουμε εγκαταλειμμένα σημεία και, προπαντός, να αυξήσουμε τη χρήση του δημόσιου χώρου. Παράλληλα, δίνουμε κίνητρα για να ενεργοποιήσουμε όλους τους ενεργούς πολίτες της Αθήνας, ώστε να υλοποιήσουμε από κοινού δράσεις για να γίνει η πόλη πιο ελκυστική για κατοίκους και επισκέπτες», δήλωσε ο δήμαρχος Αθηναίων Γιώργος Καμίνης.

Η δράση «Παρεμβάσεις στην πόλη», υιοθετεί την προσέγγιση του «αστικού βελονισμού» - ότι δηλαδή μικρές, στοχευμένες παρεμβάσεις σε κρίσιμα σημεία της πόλης μπορούν να επιφέρουν βελτίωση σε μεγάλη κλίμακα και να έχουν πολλαπλασιαστικά, θετικά αποτελέσματα.

Στο πλαίσιο αυτό, θα ανακοινώνονται Προσκλήσεις Ενδιαφέροντος σε τρεις θεματικούς άξονες:

Ο άξονας "Γειτονιά" θα υποστηρίξει παρεμβάσεις που κάνουν χρήση αστικού εξοπλισμού προκειμένου να δοθούν λύσεις σε συγκεκριμένες ανάγκες, όπως:

  • Χώροι καθισμάτων και κοινωνικοποίησης
  • Κατασκευές φιλικές για παιδιά
  • Κατασκευές εξυπηρέτησης σε χώρους αναμονής (συγκοινωνιών αλλά και εισόδους σχολείων, κέντρων υγείας, κτλ)
  • Κατασκευές που ευνοούν τη δημιουργία περισσότερων σημείων πρασίνου
  • Κατασκευές με δυνατότητα παραγωγής ενέργειας

 

Ο άξονας "Δρόμος" θα υποστηρίξει παρεμβάσεις που θα βελτιώσουν τον τρόπο με τον οποίο οι κάτοικοι και επισκέπτες βιώνουν το δρόμο ως δημόσιο χώρο, όπως:

  • Φωτισμός δρόμου (εικαστικός και λειτουργικός)
  • Συστήματα σκίασης
  • Στοιχεία σήμανσης κατά μήκος των δρόμων

 

Ο άξονας "Κτίριο" αφορά πράσινες παρεμβάσεις που θα λειτουργήσουν ως εστίες πρασίνου για την ευρύτερη γειτονιά, όπως:

  • Αστικές καλλιέργειες
  • Οριζόντιες ή κατακόρυφες φυτεύσεις στους κοινόχρηστους χώρους κτηρίων
  • Βιοκλιματικές πράσινες όψεις σε μπαλκόνια και μεσοτοιχίες
  • Μικροί κήποι σε αναξιοποίητα οικόπεδα και ακάλυπτους

 

Θα ακολουθήσουν κι άλλες προσκλήσεις ενδιαφέροντος σε περισσότερες θεματικές, οι οποίες θα ανακοινωθούν μέσα στις επόμενες εβδομάδες.

Οι πολίτες με νομική υπόσταση (σύλλογοι, σωματεία, ΜΚΟ, ελεύθεροι επαγγελματίες, εταιρείες κ.τ.λ.) αλλά και άτυπες ομάδες μπορούν να ενημερωθούν για την πρωτοβουλία και να κατεβάσουν την αίτηση συμμετοχής στην ιστοσελίδα http://www.polis2.thisisathens.org/

Οι αιτήσεις με τα απαραίτητα δικαιολογητικά θα πρέπει να κατατεθούν σε έντυπη μορφή στα γραφεία της Ε.Α.Τ.Α. Α.Ε.  Α.Ε., επί της οδού Ξενοφώντος 7, 1ος όροφος μέχρι τις 15 Μαΐου 2018 στις 16.00.

Η αξιολόγηση των προτάσεων θα γίνεται από επιτροπή ειδικού σκοπού στην οποία θα συμμετάσχουν στελέχη του δήμου Αθηναίων και εξειδικευμένοι επαγγελματίες, με τη γνωμοδότηση εκπροσώπων από τις δημοτικές κοινότητες.

Παράλληλα, μέσα από τις σελίδες του ΠΟΛΗ² στα social media (facebook.com/polistotetragono) ανακοινώνονται καθημερινά τα συμμετοχικά εργαστήρια και οι ενημερωτικές συναντήσεις που υλοποιούνται από την ομάδα έργου και τους επιμελητές της δράσης.

 

ΔΤ: Δήμος Αθηναίων – AEGEAN – Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών: H Αθήνα καθιερώνεται ως κορυφαίος city break προορισμός

 

Δήμος Αθηναίων – AEGEAN – Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών: Αθήνα καθιερώνεται ως κορυφαίος city break προορισμός

 

Γιώργος Καμίνης, Ευτύχιος Βασιλάκης και Γιάννης Παράσχης παρουσίασαν στην ITB του Βερολίνου τη β’ φάση της κοινής καμπάνιας για την προώθηση της Αθήνας ως city-break προορισμού για όλο το χρόνο

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ   

 

Μετά το πρώτο βήμα της σύμπραξής τους που συνέβαλε στο περσινό ρεκόρ αφίξεων ξένων επισκεπτών στην Αθήνα, ο Δήμος Αθηναίων, η AEGEANκαι ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών ένωσαν για ακόμη μια φορά τις δυνάμεις τους για τη δεύτερη φάση της κοινής καμπάνιας για την προώθηση της πόλης ως ιδανικό city break προορισμό για όλο το χρόνο. Την καμπάνια παρουσίασαν στη μεγαλύτερη τουριστική έκθεση στον κόσμο, την ITB του Βερολίνου και παρουσία περισσότερων από 50 εκπροσώπων διεθνών και γερμανικών ΜΜΕ, ο δήμαρχος Αθηναίων, κ. Γιώργος Καμίνης, ο Αντιπρόεδρος της AEGEAN, κ. Ευτύχιος Βασιλάκης και ο CEO του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών, κ. Γιάννης Παράσχης.      

Με όχημα το Athens Tourism Partnership και με κεντρικό μήνυμα το «Μαζί για την Αθήνα», ο δήμος Αθηναίων ανέλαβε πριν από δύο χρόνια την πρωτοβουλία να φέρει κοντά κορυφαίους φορείς του τουρισμού σε μια άνευ προηγούμενου σύμπραξη μεταξύ μιας δημόσιας αρχής και ιδιωτικών επιχειρήσεων, με στόχο την ανάδειξη της αυθεντικής εμπειρίας της Αθήνας και τη σταδιακή της καθιέρωση ως κορυφαίο city break προορισμό στη νότια Ευρώπη. Μάλιστα, το επόμενο διάστημα, το Athens Tourism Partnership αναμένεται να διευρυνθεί με τη συμμετοχή ισχυρών φορέων, ιδρυμάτων και εταιρειών που σχετίζονται με την τουριστική ανάπτυξη της πόλης.

Στο πλαίσιο της παρουσίασης, ο δήμαρχος Αθηναίων, Γιώργος Καμίνης, τόνισε: «Κεντρικός άξονας της πολιτικής μας είναι να ενώνουμε τις υγιείς δυνάμεις της πόλης μας, να προχωρούμε σε συνέργειες και να πετυχαίνουμε το καλύτερο δυνατό για την Αθήνα. Η σύμπραξη με την AEGEAN και τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών είναι ένα ενδεικτικό παράδειγμα επιτυχίας. Το 2017 η Αθήνα έσπασε κάθε ρεκόρ αφίξεων ξεπερνώντας το φράγμα των 5 εκ. επισκεπτών, ενώ γίνεται πόλος έλξης νέων καλλιτεχνών και δημιουργών από το εξωτερικό σε σημείο που πολλά διεθνή Μέσα να την παρουσιάζουν ως «νέο Βερολίνο». Παράλληλα, μεγάλοι διεθνείς ξενοδοχειακοί όμιλοι επιλέγουν την πόλη μας για τη λειτουργία νέων σύγχρονων, ξενοδοχειακών μονάδων συμβάλλοντας στην τόνωση της τοπικής οικονομίας και τη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας. Δεν είναι υπερβολή να πούμε ότι η Αθήνα βρίσκεται σε μια «τουριστική άνοιξη».

Ο Αντιπρόεδρος της AEGEAN, κ. Ευτύχιος Βασιλάκης, πρόσθεσε: «Μαζί με την ανάπτυξη της πόλης, των ξενοδοχείων, της ακτογραμμής η οποία σταδιακά αναπτύσσεται, τις γαστρονομικές επιλογές και τις διάφορες βελτιώσεις οι οποίες συντελούνται, πραγματικά πιστεύουμε ότι η Αθήνα γίνεται ένας πολύ ανταγωνιστικός διεθνής προορισμός όλο το χρόνο και κάτι ακόμα πιο σημαντικό για εμάς: Η Αθήνα κερδίζει το δικαίωμά της να είναι πόλη- προορισμός και όχι απλά κόμβος σύνδεσης με τα νησιά το καλοκαίρι. Από το 2013 έως σήμερα η AEGEAN έχει αυξήσει τις συνδέσεις της από 17 χώρες και 27 διεθνή αεροδρόμια σε 41 χώρες και 80 αεροδρόμια, συμβάλλοντας στην ανάπτυξη της Αθήνας.  Είναι πάρα πολύ σημαντικό να βλέπεις ελληνικές εταιρείες και φορείς του δημοσίου να συνεργάζονται. Και εμείς, στην AEGEAN, μαζί με τον δήμαρχο Αθηναίων, μαζί με τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών, πραγματικά δίνουμε τον καλύτερο εαυτό μας για να προσελκύσουμε περισσότερους εταίρους σε αυτή τη συνεργασία ώστε αυτή η προσπάθεια να είναι επιτυχημένη για την πόλη και για όλους εμάς που δραστηριοποιούμαστε στην Ελλάδα.»

Ο CEO του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών, κ. Γιάννης Παράσχης, υπογράμμισε: «Η προώθηση της Αθήνας είναι στρατηγικός στόχος του αεροδρομίου, προκειμένου να ενδυναμώσουμε την παρουσία και τη θέση της πόλης στη διεθνή τουριστική αγορά καθόλη τη διάρκεια του χρόνου. Ενώσαμε τις δυνάμεις μας με τον Δήμο Αθηναίων και την AEGEAN, σε μια κίνηση ουσιαστικής συνεργασίας, με σκοπό την πραγμάτωση μιας κοινής προσπάθειας για την πόλη, η οποία θα πρέπει να συνεχιστεί με τη στήριξη όλων των συμμετόχων και των  επαγγελματιών που συνθέτουν την αλυσίδα του τουρισμού».

Τονίζεται ότι η δεύτερη φάση της καμπάνιας, «One City. Never Ending Stories», που παρουσιάστηκε στο Βερολίνο, αναδεικνύει την ποικιλία των επιλογών που προσφέρει η πόλη στους επισκέπτες της, καλώντας τους να δημιουργήσουν τις δικές τους ιστορίες. Έχει τίτλο «Άνοιξη στην Αθήνα» και ξεκίνησε την 1η Μαρτίου 2018 εστιάζοντας, κυρίως, στη γερμανική αγορά. Για την προώθηση της καμπάνιας, το Athens Tourism Partnership, σε συνεργασία με τη Marketing Greece που έχει συντονιστικό ρόλο, χρησιμοποιεί ψηφιακά μέσα και κοινωνικά δίκτυα αξιοποιώντας τα πιο σύγχρονα εργαλεία επικοινωνίας και μάρκετινγκ, προκειμένου να απευθυνθεί με ακρίβεια στα στοχευμένα κοινά.

Μπορείτε να δείτε το σποτ «Άνοιξη στην Αθήνα» εδώ: https://www.youtube.com/watch?v=cWjynd8guxU

 

 

Στοιχεία Επικοινωνίας

Εταιρεία Ανάπτυξης
& Τουριστικής Προβολής Αθηνών

Διεύθυνση: Ξενοφώντος 7, 105 57
Αθήνα, Ελλάδα

Τηλέφωνο: +30 210 32 53 123,
+30 210 52 01 611

Fax: +30 210 32 16 653,
+30 210 52 22 743

Email: info@developathens.gr

©2018 EATA. All Rights Reserved.

Search